The trip has begun.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nadieh Oudeman - WaarBenJij.nu The trip has begun.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nadieh Oudeman - WaarBenJij.nu

The trip has begun....

Door: Sas & Naad

Blijf op de hoogte en volg Nadieh

19 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Bangkok, 6:25 AM. Wat een super eerste week hebben we achter de rug! Bestond vooral uit zon, zee, strand en leuke feestjes.

De reis begon vorige week zaterdag, 11 januari. Na een leuk afscheidsfeestje (met grote verrassing: DIEUW) en een heel uitzwaaicomite, vlogen we in 6 uurtjes naar Abu Dhabi. 3 uurtjes gewacht op dit prachtige vliegveld en in weer 6 uur vlogen we door naar Bangkok. Aangekomen konden we niet naar het geboekte hotel in verband met de demonstraties, dus hebben we een uur in de taxi doorgebracht op zoek naar een kamer. Na een hoop keer FULL te hebben gehoord, eindelijk een kamer gevonden. Deze was ietsje luxer maar wel heerlijk voor de eerste nacht. De volgende dag gingen we gelijk door naar het treinstation om vanaf hier met de nachttrein via Surat Thani naar Koh Phangan te gaan! Een ervaring op zich die nachttrein, maar prima geslapen na wat potjes Yathzee.

Op Koh Phangan hadden we een super leuk hostel, gezellige mensen en lief personeel. En vooral, lekker aan het strand! De eerste avond hebben we tot in de vroege uurtjes staan dansen midden in het bos, Jungle Experience, de dag erna met de voetjes in het zand op de Full Moon! Om 00:00 was Sas jarig, dit hebben we goed ingeluid met enkele buckets. De laatste 2 dagen bestonden vooral uit relaxen, slapen, boekjes lezen, eten en de nodige potjes Yathzee, waarin Sas overduidelijk beter is: stand 4-1...

Nu zitten we in een guesthouse te wachten tot we de bus naar onze volgende bestemming kunnen boeken; Ayutthaya. Tijd om wat cultuur te snuiven! Hierna gaan we via Sukothai door naar Pai en Chiang Mai.

Wordt vervolgd!

• 19 Januari 2014 - 02:43

Dieuw:

Klinkt super! Lekker genieten meiden!

• 19 Januari 2014 - 09:12

Sandra:

Meiden wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Geniet er lekker van.

• 19 Januari 2014 - 10:55

Eva:

Leuk meiden! En sas , die hond! Wat schattig haha! Veel plezier nog

• 19 Januari 2014 - 11:26

Wendy:

He Nadieh, lekker om weer wat van je gehoord te hebben, leuk verslagje, veel plezier hoor! X van de Oudemannetjes.

• 19 Januari 2014 - 11:46

Jody:

Leuk meiden!! Lekker genieten!!!

• 19 Januari 2014 - 13:26

Ellen:

Hi Nadieh, wat leuk om te lezen! Mooi land Thailand, geniet er lekker van. Groetjes van Ellen

• 19 Januari 2014 - 15:03

Jacques Ria:

Super leuk het verslag. Kunnen we een klein beetje meegenieten. Namens alle koffie vrienden uiteraard ook heel plezier toegewenst.

Groetjes Jacques ria

• 19 Januari 2014 - 16:06

Marijn:

Lekker om te horen dat je het super naar je zin hebt , geniet ervan ! X

• 20 Januari 2014 - 16:11

Ada:

Leuk om je eerste verslagje te lezen, geniet van het mooie land!
    Hoop nog veel van je te lezen!

• 21 Januari 2014 - 13:44

Gerda:

dank je wel voor de update. ik blijf je volgen en wens je veel mooie ervaringen

• 21 Januari 2014 - 17:31

Edith:

Lieve Nadieh.Je bent toch wel weer lekker op dreef.Zie er mooi en spannend uit en goed dat je de tijd ook neemt om dit allemaal te doen en veel te kunnen zien van hoe de aarde eruit ziet .Hetgeen niet altijd is om te zien .`wat wij hier dan allemaaal hebben .Dan kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die in opstand komen.Maar genieten jullie maar lekker dit was zo maar een gedachte .Ben benieuwd hoe het daar is of je veel van de onrust merkt.Goed dat ze het opnemen voor zichzelf.Zag dat het ook groot muziek.gebeuren is dat maakt het nog mooier.
    Lekker op straat in de warmte en plezier maken.Hier is het grijs .Bij jullie vast niet.Dus ik wens jullie nog veel warmte en gezelligheid.Lieve groet

• 21 Januari 2014 - 17:54

Sandra Duijzer:

Wat leuk zeg om te lezen dat je je goed vermaakt en dat het allemaal goed gaat.

• 21 Januari 2014 - 22:09

Erno En Caroline:

Hoi Nadieh,
    Wat leuk om te lezen. Geniet maar lekker van je avontuur. Rosanne kwam ook terug met heel veel interessante ervaringen; mooie, jaloersmakende foto's, video's en verhalen. Ook jij zal vast en zeker vele andere backpackers tegen komen met goeie tips en je maakt nieuwe, wereldwijde contacten.

Enjoy and take care.